• Lidmaatschap

Kom erbij !!

We zijn een trots op onze famiiaire en sportieve vereniging. Graag laten we je proeven van de open sfeer en ons gevoel van samen. We hebben ons veld en clubhuis aan het van Doornenplantsoen (Scholendriehoek) en spelen in de wintermaanden in De Oosterpoort in Oosterheem.

Wil je direct lid worden. Dat kan uiteraard ook. Hier staat het digitale aanmeldformulier.

Toch nog vragen over Phoenix, korfbal of één van onze andere mogelijkheden. Stuur een mail naar interesse@svphoenix.nl

Het lidmaatschap

Bij het lidmaatschap horen een paar afspraken, want met elkaar maken we de vereniging sterk, gezellig en leuk. Van ieder lid (en bij jeugdleden van de ouders) wordt verwacht dat zij een bijdrage leveren aan de algemene taken, zoals schoonmaak, bardiensten etc., maar ondersteuning vanuit een commissie of werkgroep mag natuurlijk ook. Van de korfballeden verwachten we ook ondersteuning bij het fluiten van wedstrijden, verzorgen van trainingen of teambegeleiding, veld- en zaaldiensten. Dit noemen we vrijwilligerstaken. Uitgangspunt is dat vele handen licht werk maken, maar dat we het wel samen moeten doen.

Naast de vrijwilligerstaken hoort het vervoer naar de wedstrijden, het tijdig afmelden voor trainingen en wedstrijden er natuurlijk ook bij.

De contributie is afhankelijk van het type lid dat je bent geworden.

De vereniging is voor iedereen
    De vereniging is er voor iedereen, dus de ouders van de jeugleden horen er ook echt bij! U bent dus ook welkom bij alle activiteiten en ontmoeten u daar graag.