• De Grote Clubactie 2023 komt eraan!

Doel van dit jaar is te sparen voor een spring luchtkussen.

We mogen loten verkopen vanaf zaterdag 23 september. We zullen in de week voor 23 september de trainingsavonden bezoeken om de pasjes uit te delen, houd ons in de gaten!

Dit jaar krijg je een eigen persoonlijke pas waarmee je via een QR code loten kan verkopen. Ook heb je weer je eigen Grote Clubactiewebpagina, waarop je kan zien hoeveel loten je hebt verkocht. Hoe dit alles werkt wordt naar je persoonlijke mailadres gestuurd.

Spelregels:
    De loten worden verkocht voor €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar Phoenix en krijg je €0,40 voor je eigen spaarpot.
    Als je toch een boekje wil (beperkt beschikbaar), vergeet dan niet om je naam en team op het boekje te vermelden.
    Volle boekjes kan je straks in de Phoenix kantine inleveren in de Grote Clubactie kist.
    Meer informatie: www.clubactie.nl

Succes Dave en Philip