• KAMPFILM TRAILER STAAT ONLINE! Zaterdag 18 maart om 19.00 uur in de kantine!

TRAILER KAMPFILM

Ben jij op kamp geweest of wil je graag een keer mee?! Dan is zaterdag 18 maart, de kampfilm, iets wat je echt niet mag missen!!! Tijdens de film kan je weer het kamp herbeleven. Ik heb gehoord dat het weer fantastisch is. Deze avond is ook de eerste mogelijkheid om uw kind aan te melden voor het Zomerkamp 2023. Informatie zal dan op de site te zien zijn. Ouders zijn deze avond natuurlijk welkom. Wat heeft je kind afgelopen kamp uitgespookt? Dat ga je deze avond zien!

De kampfilm is ook een manier voor nieuwe leden om te zien wat we allemaal doen in een kampweek. We zouden het erg leuk vinden dat er weer heel veel kinderen meegaan. Zomerkamp 2023 is van zaterdag 8 juli t/m vrijdag 14 juli.
    Alvast een beetje sfeer proeven; kijk op de kampsites van de andere jaren.
    We hopen veel kinderen, ouders, opa's en oma's en andere Phoenixleden te zien deze avond.

De Kampleiding