• In januari zijn er selectietrainingen geweest voor de regionale selectie U15. Vanuit Phoenix zijn een Fabien en Rowin van de C1 hiervoor opgegeven. Zij hebben een aantal trainingen meegedaan in het topsportcentrum te Den Haag. Een mooie ervaring voor deze spelers. De dame en heer van Phoenix spelen in de breedte sport en kwamen bij de trainingen veel wedstrijdsporters tegen. We trainen en spelen allemaal korfbal maar dan toch met een net andere intensiteit en spelbeleving. Spannend dus voor onze spelers!

Beide spelers hebben een prima prestatie neergezet en toonde bij de trainingen dat zij goed mee konden komen!

Na de trainingen is Rowin geselecteerd en gaat hij mee doen met het talenten programma 2023! Trainen met de selectie U15 en regelmatig spelen tegen andere U15 selecties! Dit naast de eigen trainingen en wedstrijden met de C1!

Gefeliciteerd Rowin, een mooie prestatie! Heel veel plezier bij de trainingen en wedstrijden!

Voor Fabien, helaas niet geselecteerd, is nagevraagd waar nog extra op getraind kan worden om te verbeteren en mogelijk een volgende keer wel geselecteerd te worden! Dit leverde prima adviezen en richtlijnen op voor de trainingen die opgevolgd gaan worden voor een nog betere individuele en teamprestatie!