• Hier staat de nieuwste nieuwsbrief met belangrijke informatie over een grote sporthal achter ons eigen veld. Een sporthal aan het van Doornenplantsoen is altijd onze droom geweest en wat is er mooier dan een gecombineerde veld- en
    zaalaccommodatie. Helaas heeft de gemeente in haar voorstelgeen enkel woord aan onze vereniging besteed en alleen
    aangegeven dat de hal beschikbaar moet komen voor de Zoetermeerse sport.

Lees verder in de nieuwsbrief.

• UPDATE 15 november

Gisteravond was het – met dank aan de onduidelijkheid van de griffie – een lange zit bij de commissie Samenleving van de gemeenteraad. Onze zorgen werden goed ontvangen en na enig aandringen heeft de wethouder toegezegd dat wij bij de beoogde gebruikers horen van de nieuw te bouwen sporthal. Een waanzinnig mooie stap voorwaarts, in de ontwikkeling van een accommodatie met zaal en veld, maar we nog niet alle vragen zijn beantwoord. We zullen alert en scherp moeten blijven bij deze ontwikkeling, maar vooralsnog kansrijk voor onze vereniging.

Jullie steun en aanwezigheid, en zeker ook de jongere leden, heeft indruk gemaakt op de Raad en maakt het ook dat er nu een stap gezet is. Dan jullie wel!!