• Phoenix E1 is ongeslagen kampioen geworden. Het team bestaan uit Brent, Rory, Jasper, Isabella en Indi had bij het Excelsior toernooi al mogen ruiken aan de overwinning maar grepen net naast de prijs.
    Maar het was wel duidelijk dat de nieuwkomers Isabella en Indi lekker konden meedraaien met het team.
    De eerste wedstrijd was misschien wel op papier meteen de meest lastige, uit tegen de Meervogels. Toch wist de E1 daar met een voorzichtige 1-5 overwinning de punten mee naar huis te nemen. Een week later kreeg de tegenstander, Korbis, niet eens de kans om te scoren en behaalde Het team een 11-0 overwinning.
    Daarna nam het team alleen nog maar genoegen met dubbele punten met als klap op de vuurpijl een 0-16 overwinning in de laatste wedstrijd tegen de Weidevogels.
    Na deze wedstrijd werd het kampioenschap uitgebreid gevierd met (kinder)champagne en taart. Gelukkig wisten de spelers niet dat het traditie is om bij een kampioensfeest de coaches, Nore en Patrick, in te smeren met taart.